Sposób załatwiania spraw
Godziny pracy administracji w Przedszkolu nr 255
- Kierownik gospodarczy
- godziny pracy: 7.00-15.00
- tel. 22 823 15 16
- e-mail: biuroprzedszkole255@gmail.com
Sprawy finansowo-gospodarcze (m.in. bezpośredni kontakt z dbfo), przyjmowanie opłat, zapytania ofertowe, umowy, przeglądy, gospodarka magazynowa, żywienie dzieci.
Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy
- dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- dokumentację kancelaryjną – według instrukcji kancelaryjnej w sekretariacie przedszkola,
- dokumentację kadrową i finansową – według odrębnych przepisów.
Tryb załatwiania spraw
Dyrektor przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek i środę w godzinach 9.00-12.00 po uprzednim umówieniu się telefonicznym lub mailowym oraz w sprawach pilnych w innym dogodnym terminie.
Podania, zapytania, skargi, wnioski można składać osobiście do dyrektora lub na adres mailowy: kkuzniarska@edu.um.warszawa.pl
Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu oraz stopnia trudności zgodnie z trybem Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Bieżące informacje o dziecku dostarczają nauczycielki poszczególnych grup.
Konsultacje indywidualne dla rodziców prowadzą nauczycielki grup, specjaliści według harmonogramu spotkań.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 09-02-2021 - Edycja treści
- 08-12-2020 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 133